dijous, 17 de juliol de 2008

Diarrea mental juvenil (i valenciana)


"este sabado albita vamos a violar al caballo ..menuda la q nos espera eso ni lo dudes | y como pase como la semana psada madre mia m enfadare seriamente cntigo e =( |y tu carla ves preparandote q voy ahura d xakixan t saco la laca y lacazo |jajaj.q locas k stamos |mis angeles de charly ,,pra mi sois eso angeles k m de vuelven la ilusion |= q tu mi vida |aisss te stoy exando mas d menos =( |pero buenu pronto t vere y t dare un super super abrazo q t voy a tirar al suelo :$ |q bruta :$ |xD

buenu y frase super importante ..q buenu la escuxado hoy y enseguida m acordado de vosotras ..SACA EL POKEMON Q AY DENTRO DE TI ..el proximo dia lo intentamos peqeñas|xDDDD"

Sense dubte, això que hi ha dalt no és collita pròpia. És un extracte del fotolog d'una xiqueta de 15 anys d'ací de València.
Paraules com 'xakixan' (supose que serà 'Jackie Chan' pel context del 'lacazo'), 'ahura' (supose que serà 'ahora') o frases tan ben muntades com 'Q buenu la escuxado hoy y enseguida m acordado de vosotras', em fan plorar de pena. Ja no és que no parlen valencià, és que no tenen ni idea de parlar (i molt menys escriure) castellà! On han quedat els quadernets d'ortografia Rubio als estius dels xiquets?
El millor de tota l'actualització d'aquesta xicona, ha estat la foto que ha pujat, sense dubte: ella mig nua amb els morros pintats de vermell, els cabells tintats de ros i, de fons, la foto de la comunió d'ella, moreneta, sense piercing a la boca i amb tres anys menys.
Encara que, jo li done voltes al següent: no sé com carai tenen tantíssima destresa amb el maleït Photoshop. Jo he fet cursets i mogudes vàries per aprendre a usar-lo i aquesta gent pareix que ha nascut amb el manual d'instruccions baix el braç.
A veure si no van a ser tan babaus com pensava des d'un principi o, el que em preocupa més, a veure si la curteta sóc jo.
Redeu, vaig a tindre que traure el Pokémon que hi ha dins meu... Estic descol·locada.
Bó, descol·locada i avergonyida.