dimecres, 22 d’octubre de 2008

Exhausta


Dos papers damunt de la taula. Dos vides paral·leles. I jo sense alé per dirigir-les.

Un paquet de tabac, una samarreta que reivindica els nostres drets, una bossa creuant el carrer, un quinto damunt de la taula, vint quintos damunt de la taula, un petó a la galta, una entrada d'un concert, una xerrada sense èxit, mil mosques pul·lulant pel meu voltant, un entrepà de pernil, una carmanyola de macarrons buidada al meu estómac, mil pensaments esvaïts sobre tu, hores que passen, converses pel messenger, converses en persona, música que sona...

I jo sense alé per a dirigir totes aquestes coses, me cague en deu...

4 comentaris:

Joako ha dit...

Molts cops percebem mil coses, els nostres sentits capten centenars d'estímuls aparentment sense connexió, sense sentit, sense ordre; però és quan més evident pareix el caos quan més hem d'esforçar-nos per observar i començar a percebre el sentit de tot, les relacions, a unir amb un dit les estrelles formant constelacions, la gràcia rau de que cada un en forme les seues, aparentment sense connexió, només aparentment.

Palmier ha dit...

Converses amb molt de sentit, converses en tu que obrin els ulls.

Uns quintos de més i el que suposadament va bé, torna a aparèixer. Al teu voltant, davant teu, justament davant teu.

No hi podem fer rés. No sempre podem controlar el que passa o deixa de passar. Potser això tenga sentit; potser, jo no ho veig.

Per tot.

Joako ha dit...

quina mort més planificada la

meua d'ahir!
No et penses que jo sóc així, d'acabar així tirat per ahí i mostrant làmines de Magritte a la gent, de manera lamentabilissima; sols que lo de ahir era algo totalment planificat i eixe era precisament el meu objectiu, que un cop a l'any tampoc no fa mal.

Espere que s'ho passareu bé a benicarló palace, hi podeu tornar sempre que vulgau.

Un beset.

niikeee ha dit...

Preciosa,
me encanta, como tú, como nuriens la nutria, (que se lo digo siempre siempre siempre con cariño.)

y me ha cautivado la foto del pajarillo atrapado.

un besaazo.
me tendras por aki.