dimecres, 3 de juny de 2009

"LA" notícia.


M'ha costat tres anys de plors, de febrers, junys i setembres patint per assignatures que em lleven la son d'una forma increïble quan, es suposa que has de gaudir amb el que fas i transmetre-ho als que t'envolten. Jo no l'he fet de cap de les maneres possibles... Fins ahir.
No sé a quina de les dues persones que m'han alentat a donar un dels pasos més grans de ma vida agrair-s'ho primer, perquè les dues són dos dels pilars bàsics en ella i les dues ho han fet d'una manera diferent que, al final, ha semblat ser la mateixa forma. Ambdúes presències femenines i racionals.

Em deixe biologia per a submergir-me al mar de la filologia.
De la meua. De la nostra.

PD: L'any que ve seré blasquista! XD

10 comentaris:

Benimelieta ha dit...

com?????? va enserio? et deixes biologia?? juer... em pensava que parlaves d'una assignatura que havies aprovat o algo!
Però bé, si és el que volies fer, avanti! Jo vaig tardar un poc menys q tu, però vaig fer una elecció acertada. Espere que tu també la faces!

Besets

m a r i a ha dit...

:O
Déu meu! Però des de quan has volgut tu fer filologia? Jo sabia que no t'agradava la biologia, però...

M'alegre que hages pogut, a la fí, decidir i fer el que t'agrada, però una cosa no acceptaré mai: potser l'any que vé estudies a Blasco, però ni se t'ocurrisca fer-te blasquista: BURJASSOTISME O MORT!!!

Ara vés pensant com serà això de no tindre campus... :P

A veure si xarrem, mala pécora!
Besots!

Joako ha dit...

Tiaaa! No coneixia eixa vessant teua! Doncs res, l'any que ve seras super ben benvinguda :)

Marta ha dit...

Genial! Quin canvi de biologia a filologia! Es un canvi gran però jo, sent com sóc l'hagués fet.
Anava pel camí de provar tots els batxillerats... i si no t'acaba de convèncer el que fas i hi ha alguna cosa que t'agradi més fer doncs endavant!
Jo estic intentant no equivocar-me en triar...

Sort! :D
la del last.fm

Eme ha dit...

sí sí sí
ya te tenemos aquí :)
y disfrutarás como una enana que lo sé yo
y serás feliz haciendo algo que realmente te gusta
y yo seré feliz porque veré que tú eres feliz

En blasco somos más guays

muaa!

Laura ha dit...

no et vull desanimar però al contrari de tothom et dic que ho pensis bé...jo, em vaig equivocar canviant de carrera :( i ara em veig tossuda com sóc fent-ne una i part de l'altre jejeej

segur però, no ho fas pels motius que ho vaig fer jo i encertes :)

molta sort!
un petonet

Anònim ha dit...

Hola, què tal?
no ens coneixem, però si de vista,
veges tu, he caigut ací, i per la foto, reconec haver-te vist pel campus de Burjassot, i en alguna mani.

i tot just començat, :), ja no et veuré pel campus...m'ha fet gràcia trobar algú que em sóna per la xarxa.

Jo tinc pensat,si puc, fer moltes carreres, :), però acabe Biologia perquè m'acabat agradant, i també perquè ja comencí altres i reconec eixe malestar i la indecisió..
crec que Blasco Ibanyes està molt bé, m'agrada justament perquè no és un campus.
Bé, que tingues molta sort i t'hi trobes feliç!
Maria
(també)
p.d. tinc també blog, encara que no sé quan durarà
no l'enllace perquè no m'ho permet, no sé què faig malament
és mariaenblanc.wordpress.com
adéu

Pau ha dit...

O_O Comor? No sabia res de res dels teus malefics plans! jeje. Doncs res, si això és el que desitjes, endavant! Et desitge el millor!

Un besot!

Parecarabassó ha dit...

Te deixes biologia?? bo, sabia que no t'agradava massa, però no m'haguera imaginat que t'ho dixaries!! Però bé, si ara fas el que realment t'agrada millor que millor! avant, i a aprofitar-ho al màxim.

Bessets bonica!

PS: A més, així podràs reconduir pel bon camí als blasquistes... xDDD

Faune ha dit...

Vaja! quina sorpresa, esperem que siga per a bé, que ho serà. Molts d'ànims, "xarnega d'eixes", per a tu:

(...)
pel retrobat goig de la llengua pròpia
que hem rescatat, escarbotant la terra,
i a poc a poc refem penosament
amb molt d'amor, i còlera també. (...)

D'Exili d'Ovidi
Vicent Andrés Estellés

Un besot forestal!