dimecres, 15 de juliol de 2009

Special needs


Recorda'm quan sigues tu el que estiga en la pantalla platejada.
Recorda'm quan sigues tu el que sempre somiares.
Recorda'm quan el nas de cadascú comence a sagnar.
Recorda'm. Necessitats especials.

Amb només dènou i un somni estúpid, vaig creure que tenies el gust.
Amb només dènou i un somni obscé,
amb sis mesos de mal comportament.

Recorda'm quan consolides el repartiment de la teua pel·lícula.
I pensa en mi, apegada a la cadira de quatre rodes.
Recorda'm a través dels flashos de fotografies i els crits.
Recorda'm. Somnis especials.

Amb només dènou i un somni estúpid, vaig creure que tenies el gust.
Amb només dènou i un somni obscé,
amb sis mesos de mal comportament.


Recorda'm.



6 comentaris:

Toni ha dit...

Amb versos com els que escrius, de segur que et recordarà :)

Salutacions!

Marta ha dit...

M'encanta aquesta cançó de Placebo! I el video també es brutal si l'associo bé amb la cançó... ara no sé si me'n recordo bé de quin es però crec que si.
petons!

kayako saeki ha dit...

Una lletra tremenda per a una canÇo tremenda....

molts besets Maria!

Faune ha dit...

Bona cançó, i bona lletra (per cert, estic descobrint Placebo a través d'aquest blog). També m'ha agradat la danaide que s'insinua entre les aigües a la fotografia... sugerent imatge.

Sempre he pensat que la millor ha dit...

quins versos
que bonics

:)

Sergi ha dit...

Hola Maria, soc Sergi Pitarch periodista i autor del bloc www.canviemlarealitat.com. En estos moments estic fent un treball d'investigació per a l'Acadèmia Valenciana de la Llengua sobre la importància del la blocosfera en la difusió del valencià a internet. Estic fent un inventariatge de tots els blocs fets al País Valencià o per valencians i valencianes. En un futur passaré una enquesta a tots els blocaires per conèixer les seues motivacions. Si t'interessa col•laborar només hauries de contestar a l'enquesta que us passaré a tots en un futur. Però em faria falta un correu de contacte. Si vols més informació el meu correu spitarchtreballavl@gmail.com