dissabte, 31 d’octubre de 2009

Nosaltres.


Se m'està acabant la paciència. Note la mancança d'aquesta a la meua parla, al meu to de veu.
No sé omplir el buit de les nits de festa perquè, pot ser, fa molt de temps que no isc amb tots els xips canviats, ni amb la baralla de cartes sencera: em falten els asos a les dues mànigues.
Em relaxa canviar de pla tots els dies, trobar noves coses a fer a aquesta ciutat tan vella i tan mastegada per mi, però se m'ha oblidat lligar, encara que dubte molt que ho haja après alguna vegada a la meua vida. He sigut un desastre humà a l'hora de entablir una conversa sobre qualsevol tipus de temàtica amb una persona per la qual he sentit una forta atracció física. Ni tan sóls, la política m'ha salvat en determinats casos. Bah, tampoc ho necessite. Si això ja no funciona, només és més palla que llançar al sac o gent amb la que fantasejar a les nits del període premenstrual.

Últimament m'envolten milers de parelles que han eclossionat a final de l'estiu, productes, segurament, de severes nits de borratxeres, del sexe pel sexe i les hormones revolucionades. Després ja, que vinga el que vinga, com es sol dir.
Em fique malenconiosa quan veig un bes pel carrer o dos cossos que es fonen en una sola massa més pessada que l'aire que respiren al bar de mala mort al qual estan prenent el café de les cinc de la vesprada.
Igual, els dos mesos que he tingut el costat dret del llit buit, estan passant-me factura. O igual, són els sis restants que m'han fet descobrir i adonar-me d'aquests petits detalls. Ben cert és, que no aconseguisc traure una explicació prou coherent o autoconvincent. No ho sé.

Pel moment, deixem que entre Novembre amb peus de plom.

3 comentaris:

Toni ha dit...

Quan identificat em sent amb el que escrius... quan ja no ho tens, és nota u.u

Ene ha dit...

Potser no és ben bé el que vols dir, però el teu post m'ha fet recordar aquesta cançó.

http://www.youtube.com/watch?v=ZkW_SR7SgiE

Anònim ha dit...

Bah, quina tonteria. A una xica tan guapa com tu no li cal saber lligar ;)